سوالات متداول
باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید
09332222088
خیر ؛ کالا هایی مانند : تلویزیون لوازم خورده آشپزخانه ؛ سینما ؛ و … باید هنگام تحویل گرفتن فقط تست شوند و لوازمی مانند : یخچال ؛ لباسشویی ؛ ظرفشویی ؛ و …. که نیاز به نصب دارند را باید توسط سرویس کار های شرکت های گارانتی یا بازار نصب شوند .
هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت وجه باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ یخچال ؛ لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی می باشد .
برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارتمان واریز شود.
برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.
هزینه سفارشات پستی از 15 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سافرش های پیکی از 35 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود
برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه واریز شود.
بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.
بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.
سامانه رهگیری مرسولات پستی
– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد
ارتباط با ما
ارتباط با ما ، ثبت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات