گـــیلان بانــــه

سوالات متداول

چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم ؟

باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید

09332222088

هنگام تحویل گرفتن کالا ایا برای من نصب می شود ؟

خیر ؛ کالا هایی مانند : تلویزیون لوازم خورده آشپزخانه ؛ سینما ؛ و … باید هنگام تحویل گرفتن فقط تست شوند و لوازمی مانند : یخچال ؛ لباسشویی ؛ ظرفشویی ؛ و …. که نیاز به نصب دارند را باید توسط سرویس کار های شرکت های گارانتی یا بازار نصب شوند .

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به چه مواردی توجه کنم ؟

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت وجه باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ یخچال ؛ لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی می باشد .

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارتمان واریز شود.

چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم ؟

برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.

هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه سفارشات پستی از 15 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سافرش های پیکی از 35 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود

09332222088

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه واریز شود.

از کجا سفارشم را پیگیری کنم ؟

بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.

بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

https://postbar.ir/rahgiry

– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد

ارتباط با ما

آدرس:

لاهیجان .میدان آزادگان. فروشگاه گلشاهی

شماره تماس:

پشتیبانی: 088-2222-0933

تلفن: 01342341983

ارتباط با ما ، ثبت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات