پرسشهای راهنمای ثبت کالا و خرید در سایت

چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم ؟

باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید

 

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید

0933-2222-088

سوالات متداول پاسخ به پرسشهای هنگام تحویل گرفتن و پرداخت پول کالا (کالا های بزرگ)

هنگام تحویل گرفتن کالا ایا برای من نصب می شود ؟

خیر ؛ کالا هایی مانند : تلویزیون  لوازم خورده آشپزخانه ؛ سینما ؛ و …  باید هنگام تحویل گرفتن فقط تست شوند و لوازمی مانند : یخچال ؛ لباسشویی ؛ ظرفشویی ؛  و …. که نیاز به نصب دارند را باید توسط سرویس کار های شرکت های گارانتی یا بازار نصب شوند .

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به چه مواردی توجه کنم ؟

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت وجه باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ یخچال ؛ لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی می باشد .

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارتمان  واریز شود.

پاسخ به پرسشهای روش ارسال و پیگیری سفارشات

چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارشم را رهگیری کنم ؟

برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.

هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه سفارشات پستی از 15 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سافرش های پیکی از 35 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود

0933-2222-088

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه واریز شود.

از کجا سفارشم را پیگیری کنم ؟

بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.

بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

https://postbar.ir/rahgiry

– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد