پرسشهای راهنمای ثبت کالا و خرید در سایت
چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم ؟
باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید
0933-2222-088
سوالات متداول پاسخ به پرسشهای هنگام تحویل گرفتن و پرداخت پول کالا (کالا های بزرگ)
هنگام تحویل گرفتن کالا ایا برای من نصب می شود ؟
خیر ؛ کالا هایی مانند : تلویزیون لوازم خورده آشپزخانه ؛ سینما ؛ و … باید هنگام تحویل گرفتن فقط تست شوند و لوازمی مانند : یخچال ؛ لباسشویی ؛ ظرفشویی ؛ و …. که نیاز به نصب دارند را باید توسط سرویس کار های شرکت های گارانتی یا بازار نصب شوند .
هنگام تحویل گرفتن کالا باید به چه مواردی توجه کنم ؟
هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت وجه باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ یخچال ؛ لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی می باشد .
در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟
برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت بیعانه حساب شود یا به شماره کارتمان واریز شود.
پاسخ به پرسشهای روش ارسال و پیگیری سفارشات
چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارشم را رهگیری کنم ؟
برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.
هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟
هزینه سفارشات پستی از 15 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سافرش های پیکی از 35 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود
0933-2222-088
در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟
برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه واریز شود.
از کجا سفارشم را پیگیری کنم ؟
بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.
بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.
سامانه رهگیری مرسولات پستی
https://postbar.ir/rahgiry
– اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد